Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea vreunui motiv anume.

Contravaloarea produselor comandate se va returna in maximum 14 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre cumparator.

Pentru produsele achizitionate si platite prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

 

Conditii generale de returnare:

 

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Recomandam returnarea produselor in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate - Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.

SC  FORA ONLINE CLASIC  SRL  poate percepe  taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate (rupte/sparte/deteriorate, fara ambalaj, fara accesorii etc.), pentru readucerea  lor  la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC  FORA  ONLINE CLASIC   SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. In cazul unui produs neconform, va invitam sa ne contactati.

Dupa perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.

 

Procedura de Returnare:

 

In cazul in care un consumator doreste sa returneze un produs, consumatorul completeaza formularul de retragere in format electronic si realizeaza pasii urmatori:

1. Completeaza Formularul de Returnare Produs. Daca intampinati erori, puteti completa acest formular si ulterior s ail  trimiteti catre noi prin email la adresa contact@fora.ro,  comenzi@fora.ro .

2. Trimite produsul si toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii la adresa primita prin email sau telefonic de SC FORA ONLINE CLASIC  SRL, precizand pe AWB "Returnare Produs fora.ro". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Va rugam sa nu scrieti pe ambalaj adresa de livrare ci doar pe AWB. Expediati produsele la adresa  fizica primita prin email, fara intarzieri nejustificate . Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

3. Cheltuielile de transport sunt suportate, conform legii, de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa refuzam ridicarea coletului.

Formularul de returnare este un model si nu este obligatoriu.

Atentie! Cheltuielile de retur  vor fi suportate de catre client, conform legii, si vor fi achitate curierului in momentul predarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este returnat catre centrul logistic.  

 

Restituirea Banilor:

 

Restituirea banilor se va face, conform legii, in termen de 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului prin virament intr-un cont bancar transmis de dumneavoastra pe formularul de retur. Contul bancar trebuie sa fie in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Pentru produsele achizitionate si platite prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Clientii, persoane juridice, nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon din pagina de contact in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@fora.ro.

 

Exceptari de la dreptul de retragere:

 

Conform OUG. 34/2014 Art.16 Litera e) fac exceptie de la dreptul de retragere si nu pot fi returnate articole de igiena (Ex.: Pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid).

Art.16 Litera e): "- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;"

 

Coletele de retur se trimit la adresa SC  FORA ONLINE CLASIC  SRL, Str. Mircea Cel Mare, nr.  25, Loc. Sebes, Jud. Alba, Cod Postal:, 515800 Telefon  Contact:  0751 783 528

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@fora.ro.