Toate produsele comercializate de SC  FORA ONLINE CLASIC  SRL beneficiaza de garantia produselor conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis si a facturii de achizitie.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Pentru o parte dintre produsele vandute de www.fora.ro vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Produsul sau produsele defecte se trimit prin curier rapid (agreat de compania noastra) catre sediul nostru de logistica. Transportul de returnare este suportat de SC  FORA ONLINE CLASIC   SRL pentru produsele care beneficiaza de garantie.

Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari la produsul trimis de noi, in cazul in care produsul s-a defectat din alte motive decat cele tehnice (ex: apa, lovituri, montaj incorect etc.).

Produsele vor fi inlocuite pe garantie direct la firma noastra sau in anumite cazuri de catre furnizorul nostru. Noi ne asumam responsabilitatea de a inlocui produsul pe perioada garantiei. In cazul in care un produs trebuie inlocuit iar la noi in stoc nu mai exista acel produs vi se poate returna suma de bani platita.

Garantia de conformitate

Garantia de conformitate reprezinta perioada legala de 2 ani in care clientului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Astfel, producatorul se angajeaza sa repare, sa inlocuiasca sau sa restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15-30 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

 

ATENTIE !!!

- Pentru trimiterea produsului la Garantie este nevoie sa completati Formularul pentru Garantie - Trimiteti doar produsul defect. - Specificati pe un bilet problema produsului. - Lasati-ne date de contact in coletul cu produsul defect.

Adresa garantie:

SC FORA ONLINE CLASIC   SRL Str , MIRCEA CEL MARE Nr. 25, Loc. SEBES, Jud. Alba, Cod Postal: 515800 Telefon: 0751 783 528

FACTURA si GARANTIA se emit doar in format electronic si se trimit prin email clientului. De asemenea, aceste documente pot fi descarcate oricand din contul dvs. de client sau pot fi solicitate telefonic sau prin email. In unele cazuri, garantia poate fi acordata doar pe baza facturii.

 

 

Conditii de garantie la produsele din gama auto:

 

a) copie după factura/bonul fiscal de cumpărare;

b) formular de returnare produs  

c) copie după certificatul de înmatriculare sau cartea de identitate ale vehiculului pe care au fost instalate/montate sau, după caz, pentru care sunt folosite produsele care fac obiectul garanției;

d) copie după documentul care atestă valabilitatea inspecției tehnice periodice a vehiculului pe care au fost instalate/montate produsele sau, după caz, pentru care sunt folosite produsele care fac obiectul garantiei;

e) copie după devizul de lucrări si factura/bonul fiscal pentru operațiunile de service efectuate;

 f) nota de constatare completată de un operator economic cu capabilitate tehnică, conform definiției din Ordinul MTCT nr. 2131/2005, care a analizat cazul.

 g) dovada instalării/montării/reparării produselor de către un operator economic autorizat de R.A.R. pentru aceste operațiuni de service;

 h) în cazul existeței unui dobânditor subsecvent, conform art. 1.1. din prezentul act, se va depune și copie după factura/bonul fiscal de cumpărare de către dobânditorul subsecvent de la cumpărător;

 

Termene de garantie – gama auto:

1. Produsele de schimb, materialele de exploatare, materiale de întreținere au  termen de garanție de 2 (doi) ani calculat de la data facturarii produsului.

2. Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mica de 2 ani, teremenul de garanție se reduce la această durată.

3. Produsele de schimb, materialele de exploatare, materiale de întreținere montate sau utilizate pentru autovehicule folosite în activități comerciale de tip taximetrie, școli de șoferi, transport de mărfuri sau persoane, au termen de garanție de 1 (un) an calculat de la data livrării produsului.

4. Produsele recondiționate montate sau utilizate pentru autovehicule folosite în activități comerciale de tip taximetrie, școli de șoferi, transport de mărfuri sau persoane, au termen de garanție de 6 (șase) luni calculat de la data livrării produsului.

5. Piesele provenite din dezmembrări auto au termen de garanție 3 (trei) luni calculat de la data livrării produsului.

6. Cumpărătorul are obligația să aducă la cunoștința vanzatorul de  existența vreunui caz de garanție ( lipsă de conformitate și/sau defecțiune) înainte de împlinirea termenului de garanție sau, dacă această comunicare nu a putut fi făcută în termenul de garanție, pentru motive obiective, cumpărătorul are obligația comunicării cazului de garanție într-un termen de 20 de zile de la data expirării termenului de garanție, dar nu mai târziu de două luni de la data în care Cumpărătorul a constatat lipsa de conformitate sau defecțiunea în cauză, sub sancțiunea decăderii din drept.